Reviews

JsxgjgtBGXFUUurmC

juni 27, 2026

rOkznbiwErWfgEndmeOlxCJ

umbeDlQcbAFBpqMIrvjzahJx

Fantastisch mooi boek

januari 3, 2025

Dag Hilda.

Zojuist gedaan met het uitlezen van je prachtige boek. Efkes stil …….het is echt wel een binnen komer. Ik sta 100% achter Eutanasie. Ik heb mijn hond moeten laten inslapen…..ook een vorm van Eutanasie. De pijn en rouw na 6 jaar draag ik nog altijd mee. Wat een eye opener over depressie…dat was pas confronterend voor mij.

Ik heb het meegemaakt met alle gevolgen die jij zo klaar en duidelijk uitlegt in je boek . Ik heb het er namelijk allemaal aan overgehouden. Ook ik zelf ga mijn papieren aanvragen voor Eutanasie…weliswaar nu nog niet …maar als het niet meer gaat dan ben ik er klaar voor . Ik denk dat ze op gebied van Eutanasie in Nederland verder staan dan in België.

Ik wil je heel graag zeggen ….ik heb met heel veel aandacht en soms met een traan of een krop in mijn keel je fantastisch mooi boek gelezen.

Voor mij mocht er nog veel meer instaan. Vele lieve groetjes Monique DE Moor 💖

Monique DE Moor

Prachtig!

september 30, 2024

Hey Ronald ik dat boekje van jouw meisje in 1x uitgelezen. Wat ze noemen een: pageturner!

Ik zal het in voorkomend geval bij derden aanbevelen en/of uitlenen.

De manier van schrijven is voor een ieder toegankelijk – zelfs voor mij – een eenvoudige jongen uit een zijstraatje – was dit toch erg verrassend.

Je weet dat ik dit met een andersoortige belangstelling lees dan wellicht veel andere mensen.

Als je mij vraag wat is er dan echt goed blijven plakken in mijn koppie; dan is dat het nawoord. Letter voor letter op de juiste plek; niet te kort niet te lang.

Dank voor het delen van deze info. Ik groet jou vanuit een warm Javea in Spanje. Pieter

Pieter

4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 5 reviews)
Uitstekend
Heel goed
Gemiddeld
Slecht
Verschrikkelijk